Monday 10 June 2013

SEDIH +RASA SERBESALAH....

     Assalamualaikum,

     Hari ni hari yang ke5 aku ada kat kuala kangsar........aku ingat dok sni dpt lpe kn dye...tp rupanya lg tmbh ingat n fikir pasal dye...skrg ni aku rsa serbe slh plk dgn dye....I love him but I'm ashamed to tell her story ... and I just close my best friend ... but why only other person pouring may know all this ..... if je doting keep it a secret but I do not moan kalu dah go near the story that I'm extreme like that ...

      What is the real motive of this boy I wanted to unravel the secret huh .. I xpernah Gangu her life ... even once ... I do not moan if he wanted to help, but this is not the way ...ini sume buat sidia mrh n xske kat aku...dan skrg ni aku rsa berslh sgt atas sme yg trjdi...klu aku thu dri mla cm ni...lbh baik aku pendam daripada bg thu spe2..ini sme mendatangkan beban je....

        
       I hope he keeps not resent me and will accept me ... he keeps an important crossbar feel what I feel now this .... I hope I hope I hope ....... surroundings • All please pray for me so hopefully I love the people who will feel what I feel for him ....dan yang paling penting dia maafkan aku...

       Sabar sabar....bukak je sem nnti aku akan psti kan yang dye akan maafkan aku..yang plg pntg aku akan tebalkan muka aku because aku malu sgt2 dgn dye....i hope dye xkan bnci aku..dan aku xkan buat dye smpai bnci aku...no no no..........itu sme xblh jdi...aku xkan buat orang yang aku ske bnci aku...no no no...I hope my plan will be to not make him hate me closer ....




No comments:

Post a Comment