Saturday, 8 June 2013

       
    Assalamualikum dan selamat pagi sume....hari ni adalah hari yg ke 4 aku berada kat umah....setakat ni ap yg aku rancg untuk dok kt umh bgun lwt sme berjalan dgn lacar...hahahahah...tp satu perancang yang aku rancang dri awal masih lagi xberjalan...iaitu lupekn someone yg perlu aku lpe kn....mengikut perancangan aku aku nk lpe kn dye....tp sblknya plk....aku cuba untuk lpe kn dye....tp xblh....malh aku makin merinduinya plk...aku dh xthu nk wt ap lg...buntu2...adakah patut aku unutk tdk lpe knnya...tp mslhnya aku tak thu sama ada dye ske aku ke tak.tp seriesly aku mmg rndu kn dye....patut ke aku trs mngingati org yg xtntu jdi hak aku dan tak tntu ske kn aku....
    
           Adakah dye merindui aku mcm aku merindui drinya....ataupun dye dh bnci aku sbb ap yg dh terjdi sblm ni...tp aku xada niat pun nk tpu dye...lagi stu aku xpnh mntk pun bdk S tu untuk ckp ap2 kt dye....klu btl slh aku knp dye xtgur...ssh sgt ke nk ckp yg dye xske cra aku...bnda xssh pun...pstu ckp kt org lain plk psl aku...adl ke cm tu...aku xpnh pun nk bruk kn kmu kt spe2 k.....aku pun xthu knp aku ske sngat kt kmu dn knp kmu perlu mncul dlm hdp aku...aku rsa xpntg pun..adakah ini stu ujian ataupun dye adalh jodoh ku...aku perlu kn jwpn untuk ini...

            Aku dh tak snggp untuk mnggung sme ni...aku ni mmg ske tepuk sblh tngan...apa la nsb ni....aku mncintai org yg xprnh mncintai aku...tp slh ke aku menyukainya...setiap mnusia dilumrah kn perasaan...slh ke...tp aku mlu nk ckp kt dye....aku xsnggp nk lalui sme ni..."ya allah tabah kn lah hati ini untuk menungunya...dirikuku akn tgu dirinya smpai bila2...tp sekiranya dye bkn hak milik ku...jauhknlah ia dri hatiku..."aku harap pilihan aku untuk mnggu dirinya untuk menerima ku xslh....aku perlu tbh untuk menerima kemungkinan yg akn berlaku.....






No comments:

Post a Comment