Friday 7 June 2013

  

  Hari pertama smpai kolej aku jmpa stu bdk ni nma dye mula dgn huruf S...mula2 aku knl ingat kn dye baik..dye crita yang su tu xske dye...su tu ske kwn dgn bdk cntik2 je...xmcm dye...rupanya sblknya..aku ni pun stu p cye ckp dye wt ap...adui...nyesal btl...aku dh wt baik dgn dye dye tikam blkg aku plk..ada ke dye bg thu bdak yg aku ske tu...yg aku ske dye...gler ke...dye nk wt bdak tu bnci aku ke...aku dh hbs sbr la dgn dye...dan skrg kptsan aku dh mukhtamat....aku xkn ckp ap2 lg dpn dye...never and never...klu blh aku akn jauh kann dri dgn bdk S tu....lg lama aku bg mka lg bnyak la dye pijk kpla aku....no...no..no...xkn...itu xkn terjadi untuk kali kedua....ckup skli aku dh kene...lps ni aku xkn ckp dgn bdk S lg...wat skit hati ..ingat dye wt cm tu blh bhagiakan hdp aku ke...xada mknanya...lg melingkup kan aku ada la...aku hrmt kmu slma ni...tp ini ke yg kmu bg kat aku....kmu tikam blkg aku...ap jns kwn cm kmu ni...aku mnysl dpt kwn cm kmu..........

No comments:

Post a Comment