Saturday, 27 July 2013

Assalamualaikum sume...sewaktu cahaya tlis ni.....cahaya tgh sdh dan keliru...cahaya xthu nak wat pilihan cm ne.sama ada seorang yang chya makin cinta tapi bru knl atau pun seorang yang cahaya cinta yang dh lama knl...seorang yang cahaya cintai tu cahaya xthu la dia suka chya atau x.tp seorg lgi yg cahaya cinta itu adalh mencintai chya..walaupun kwn chya xske cra dia,wlupn dia dh wt mcm2 yg mnykt kn ati chya.tp chya tetp msh cintakan dia.wlpun mkin hilg rsa cinta itu.tp tetp cnta.
seorang lgi yg chya cinta tu xthu la ske chya atau pun x.chya tkt klu slh pilih..manusia ni kita xthu...chya dh cba jauh kn dri dari dia tp xblh...cahaya harap satu saat chya dpt buat pilihan yang tepat..korang tolg doakan chya ye...k nnti chya smbg lgi....bye korg...selamat bersahur...as salam...

Monday, 22 July 2013


Assalamualaikum sume....skrg jam dh pukul 12.25 pgi...tp cahaya msh kat kolej sdh btl....sbb kwn cahaya masuk teater plk dh...kwn baik kn msti lah kne tmn friend forever katakan...heheheheheheh....blh dikatakn hari2 blk pkul 1 pgi...bayangkn....sbar je la...nsb ramai org klu x hbs la blk dh la gelap gelita blh msuk bersama mu...hehehehehe



Inilah suasana org nk teater....mcm2....cahaya dh xthu nak wt ap ni...bsn btl.....nsb ada org untuk cahaya ckap klu x sdh la....ckp sorg2...nsb ada lap top xad la bosn sngat...hehehehehe....k la korg nnti smbg lgi ye....kbye...slmt pgi dh heheheheh...jgn lpe bgun sahur ye....sweet dream....



Sunday, 21 July 2013

PUASA YANG SANGAT BERMAKNA


Assalamualikum sume.... dh lama cahay xcrte kn..ni nk crte ni...tahun ni cahaya puasa kat tempat org....sdh la jgk sbb xdpt puasa dgn fmly..rasa lain sangat...klu dlu mak selalu gerak sahur,sekrg sndri.xbgun sahur jwbnya xshur la....tp wlpun puasa jauh dri fmly tp mak tetap gerak..mak cahaya kol dr jauh hehehehehe...nmpk sgt mnja kn....hehehehe...mklm la xpnh jauh dgn mak...cm ni la jdi nya....

Puasa kali ni ada yg gmbra n sdh....yg sdh nya xdpt berbka n bersahur dgn fmly.tp smlm chaya berbka dgn fmly,sbb fmly dtg sni....best sgt...yang gmbra nya dkt sni...hri2 berbka kat kolej dgn org yg cahaya minat sgt...walaupun hanya dpt tgk dri jauh...tp ianya ckp bermakna...

Ari rabu lpas ada event kat kolj cahaya...cahya kene jdi ajk pendftran sama dgn sidia...yg plg best tu bju kne wrna sma..jdi oleh itu bju kitaorg sama wrna prple........mlm event tu chya ingat sidia dh nk blk sbb nk tkr bju...sbb chya ingat sidia xske bju sma dgn chya....tp rupanya sidia xblk dia dok kt kolj smpai chya pun dh blk...truja rsanya...wlupun chya xthu ap yg dirasai olh sidia...cahaya hrp sidia rsa ap yg chya rsa...mgu dpn ad event lgi.....korg sme tlg doa kn yg terbaik untk chya ye...syang korg sume...hehehehe...bye as salam......