Sunday, 1 December 2013

kisah ku dengan sidia....

           assalamualaikum semua.....harap korang semua sht2 berlaka....ari ni ari ahad....esok dah mula kls...aaaaaaaaaa.....kejap betul masa berlalu kn....tetapi kite kne trma hakikat bahawa hari psti akan berlalu sama ada kite nk atau xnk..msa akan tetap berlalu..nie sbnrnya ad kne mgne dgn ap yg ku ingin crtekn...tu baru mukadimah....hahahahah....

           sebenarnya ceritanya macam nie...smlm tarikh 30/11/2013 bersamaan dengan hari sabtu ku keluar dengan (H)...kengan yg tdk akn ku lpe....tp disebab kan msa yg berjln...wktu itu telah lama berlalu...diri ini mula menyanyanginya sepenuh hati ini...ku berharap dia akan kekal bersama ku smpai bila2...sudh tiba msanya ku melupakan (A)...dan menyanyangi (H)....sepunuh jiwa raga ku...walaupun xsemudah itu untuk diri ini melupakannya....tp ku perlu tabah...dn terus mencintai (H) walau ap pun yg terjdi..

          semalam ku keluar dgn (H).....mula2 p tgok wayang tajuk crtenya cerita paling gangstr....boleh la tahan crtenya...waktu nk p tgok wayang tu hujan plk....memg mndi hjan....sbr je la...tp yg ku xblh byangkan...(H) snggp dtg ambk aku smta2 nk kuar dgn aku...walaupun hri tgh hjn....pengorbanan yg ku lihat bhwa dia bnr2 ikhlas dgn ku...ku hrp begitu lah....huhuhhu....tiap kli kita org kuar mesti hjn....hujan rahmat kn....kne la redo.....tp walaupun kne hjn best sgt...lps tgk wayang kite org p priend...jln2...bkn bli ap pun....pstu p mydin...untuk mkn...sbb aku dh lpar...hahahahaha...

          (H) xpernah merungut pun...walaupun sikit....dia trut kn je ap yg ku mahu...walaupun sbnrnya dia dhpnt...hahahhahahah...tp aku ajak dia p sana sni...tp dia tetap xmrgut...jhat kan aku...hahahahha...xad la....lps solat mghrib dia hntr aku blk...tp ap2 pun aku bhgia sngt smlm...hrp KEBAHAGIAN ini akn kekal smpai bila2....korang doakn ye.....smpai sni je untk ari nie...bye sume...slmt mlm.....salam...


HARAP KEKAL SAMPAI BILA-BILA....AMIN....



No comments:

Post a Comment