Wednesday, 27 November 2013

"kenangan yang tidak akan ku lupakan"

            Assalamualiakum semua.....sudah lama diri ini tidak menulis blog....rindu korang semua....huhuhuhuhu.....baru-baru nie...diri ini telah pergi ke satu kem..iaitu kem bersihkan pantai...kat pulau pangkor...macam-macam aktiviti kita org buat kat sna...kem nie anjuran kolej....best sgt.....ad 3 kolj yang menyertai kem nie....termask klu ku...

             Walaubagaimanapun,kem tersebut telah mewujudkan satu kenagan yang tidk akan diri ini lupakan....dan ujian yang paling besar untuk diri ini....sebab orang yg ku tidk ingin temui...diriku temui pada hari tersebut....langkah ku terhenti apabila org yg pertama yg ku lihat adalah (A)....sungguh tak kusangka org yg telah lama tidak ku jmpa....tak la lama mane ad la dlm 2 3 mingu xnmpk dia...ku temui pada hari tersebut......tp mlangnya nsb....dia telah memiliki seorg keksh....pada mula ku dgr dia telah mmpunyai keksh...ati ku sungguh terkilan....walaupun....diri ini telah merelakannya....namun hati....msh mennti dirinya adkah diri ini terlalu mementingkan diri....diri ini cuba untk buat yg terbaik...diri ini cuba jauhkan diri darinya..tp semakin dekat dgn dirinya....

            Tibanya diriku disana...bertapa indhnya hati ini...dpt bersmanya...ku cuba untk tidk pandg dirinya...tp diri ini langsung tidak kuat....tp ku cuba...kerana  ku sdr dia telah dimiliki dn diri ini juga telah dimiliki.....tp siapa lah diri ini.. untuk menipu diri ku sndri....seandainya dirinya mempunyai perasaan yg sma pada ku alagkah bahagianya...klau lah perjlnn ku ke p.pangkor tu adlh stu percutian bg kami berdua..alngkh bhgianya....tp itu sme hanya lah hayalan semata2...perkra yg tidk akn berlaku....

             Apabila tiba hari untk plg ke ipoh...diri ini mersakan satu perkara yg akn hilg dn xakn kmbli..iaitu (A).....tp ada stu bnda yg xblh hlg smpai bila2 iaitu...kngnku bersma dirinya di p.pngkor....tidk akn pernh ku lupakan...walaubagaimanapun,akan tetap ku doakan untuk dirimu walaupun dirinya tidk akan menjadi milikku.....hidup harus brani terima kenyataan kan....ok la sme.....smpai sini shja yg dpt ku tulis....salam...bertemu lgi nnti...






KENANGAN YANG TERINDAH.........KAMI BUDDYZZZ...