Monday, 24 June 2013

KELAS YANG PERTAMA.....SEMESTER 2....


Assalamualaikum n slmt mlm sume.........hari ni hri pertma di kolej...untk semester 2.....kls ari ni adlh sbjk business inglish...ramai btl dalam kls tdi...sbb cmpr dgn intk jun....tp ok la jgk best...tp inglish ni lmh sikit....org ckp phm tp nk bls blk nk susun ayat untk ckp lmh btl.....tp xpe chya ykin chya psti blh buat...korg sme tlg doakan chya ye....chya sbnrnya tkt nk ambk sbjk ni tp walau bgaimanapun kne ambk jgk...sbb pntg untk kos chya.....

Tapi tdi xbljr pun just cma sesi knln je....knl antra stu sma lain...yg chya nk gelak tu ad sorg bdk lky ni dye dok kuala kangsar jgk sma dgn chya...memandg kn kuala kangsar tu adlh bndar diraja lectre gelar dia raja xblh bla....hbs la angan2 tgi sgt...hahahahahaha....tp kls tu best la...cmpr dgn bdk sarawak sekali...mcm2 bhsa la kuar..klu xphm ckp je msg2 hahahahahaa....tp rmai2 ni xbst sbb fks lctre tu je..kurang kat sme...tp xpe chya psti blh...korg sme doakan chya ye...kbye assalamualaikum....selamat malam...sweet dream....

Sunday, 23 June 2013

Assalamualaikum n slmt petang...sepanjgn perctian 2 mggu ni....tempat yang terakh chya pergi adlh kampg chya....kmpg yg dicntai dri dlu smpai sekrg...tp skrg blk kmpg dh tak mcm dlu...dlu ble blik kmpg ad tok wan(belah mak)....skrg xad lg...chya rndi sgt kt tok wan....chya hrp arwah tok wan dicucuri rahmat...chya sllu doakn tok wan....

Dari kcl cahaya rpt dgn tok wan...nk hrp kan atok n opah (belah ayah) jgn hrp la....dye org xske chya dri chya kck lg....tok wan je yg syg chya....walaupun chya xpernh ckp dgn opah (belah mak)...chya thu opah (belah mak)baik....dye syg chya......wktu ayah chya ckp yg tok wan dh xad...chya sdh sgt...chya dh xad tok wan yg syg chya....tp chya thu yang hdp itu psti akn mati jgk...wlpn xthu ble....chya jnji wlpn tok wan dh xad...chya ttp akn doakn tok wan n sentias ingat tok wan...

Sebenarnya chya nk crte psl chya blk kmpg sbb ayh chya xsht...blk kmpg p mntk air kt angah chya...ayah chya kne dmm cmpk...tu pun ayah leh xmgku lg...kta xskit konon..lwk btl....smbl tu smpt lgi chya tgkp gmbr kt kmpg...hehehehe...


dpn umh angah....

jalan dpn umh angah....


ok lah tu la perctian ter akhir chya.....kbye....assalamualaikum....



Tuesday, 18 June 2013

KERINDUAN SEORANG MUSLIMAH....

Assalamualikum n slmt mlm semua...lgi  4 hri chya akan blk ipoh...smkn dkt tarikh untuk blk smkin ati menidakkn untuk blk...cahya xsnggp nk brdpn dgn sidia...tp dalam msa yg sma chya amat merinduinya,tp chya xthu nk wt ap...lg stu chya jdi cmbru ble sidia dkt dgn org lain...chya xthu knp...tp sidia xlyk untk chya..

Apakah petanda ini sme...knp chya xleh lpekn sidia.....chya rndu sidia tp dlm msa yg sma rsa mcm xpatut je rndu kat sidia...tp chya xthu nk wt cm ne...cahaya xkuat untuk lpekn sidia.....cahaya harap cahaya kuat untk lpekn sidia...chya xmmpu untk trs mngingatinya n chya xmmpu untk lpekn sidia..korang tlong doakan chya k...chya hrp sme plan yg chya rncg akn berjln dgn lncr......chya hrp chya kuat untk mnmpuh sume ni.....

k bye korang....salam n selamat mlm...sweet dream....

Monday, 17 June 2013

Assalamualaikum dan selamat malam semua...hari ni dh nk dkt 2 mggu cahaya cuti semester...tu menandakan cuti dh nak hbs....atas ni gmbr clssmate kolej cahaya....dia org sme baik...rindu kat dye org...wlaupun rindu tp hati msh berat untuk meninglkn rumah..huhuhuhu...bkn sng nk blk cti ni...knp la msa cpt sngt berllu...rndu kt umh n fmly xhbs lg...huhuhuhu.......

Tp x pe la....chya kn nk jdi pndai n dpt kerje yg elok kne la bljr..kn3...korg doakn yg terbaik untk chya ye...hehehehehe...tp chya msh ad mslh lg...chya xthu cm ne nk brdpn dgn sidia...rsa malu melanda la....trpksa tebalkn muka...sbnrnya chya xsedia lg nk brdpn dgn sidia..huhuhuhu....ap lah riaksi sidia kn...

Cahaya harap sblm blk sna nnti chya dh sedia untk tdk mghrp kt sidia...sbb chya rsa chya xlyk untuk sidia...spe la chya ni nk menaruh hrpn kt org mcm dia...korg tolg doakan chya ye....kbye korg slmt mlm....

Friday, 14 June 2013

SIDIA YANG KURINDUI...

Assalamualaikum n slmt malam kpada sme pembca blog sme........hrp korg sme dlm keadaan yg sihat......saad cahaya tulis entri ni cahaya dlm keadaan merindui seseorg...meridui org yg xmgkin jdi milik chaya..cahaya hanya mampu tgok sidia dri jauh je...sbb sidia xske cahaya..mne cahaya thu??cahaya teke je...chya xthu pun sidia ske chya ke x....tp bg chya sidia xlyk pun untk chya...chya xthu nak wt ap lg...hanya mampu lihat sidia dri jauh...

Sebetulnya chya sgt menyukai sidia...seriesly...chya ske dye dgn hti yg inkhls xpnh pun terfkr bnda lain...walaupun dye xla hnsem mne pun...tp chya ttp ske dye...chya dh cba untuk lpekan dye...tp xblh...semakin chya nk lpekn sidia lg ingat  ada la....adkah chya xperlu lpe kn sidia...tp knp???lg pun sidia xkn jdi milik chya...cahya hnya bertepuk sblh tgn....adkh sidia thu bertpa sayangnya chya kt sidia...ssh sgt ke sidia nak phm tu....




Skrg ni chya xleh nk lpekn sidia...dripda pksa diri untk lpe kn sidia...lbh baik trs mengingatinya...cahaya angap je sme ni adlh tkdir allah swt untk nk uji chya...tp klu btl sidia itu adlh jodoh chya...chya hrp allah akan permudahkn hbgn kmi..skrg ni chya cmu serh kn kpda allah swt je..xd spe lg yg blh tlg chya...seandainya btl sidia adlh jdh chya..chya jnji akn hargainya sgt2....

Tapi sbnrnya chya mmg mghrp pun...tp malangnya mengharap bnda yang xpsti pun...korong tolg doakan chya ye...smga sidia adlh jodh untuk chya...chya sgp trma kekurangan yang ada dkt sidia...chya xprnh menghrpkn kesempurnaan tp chya mghrpkn keihklsan hatinya...doakan chya ye...smpai sni la yg dpt chya kongsikan untuk hari ini......bye...korg...slmt mlm...sweet dream....

Wednesday, 12 June 2013

Assalamualaikum n slmt malam korang....disaat cahaya sdg mnlis entri ni cahaya tengh dalam keadaan yg sdh...sbb bila cahaya fikir2 kn blk xad gnanya kita menaruh harapan kat org yg xtntu jdi milik kita...lg pun sidia dh maafkan cahaya..cahaya xnk la dye bnci cahaya blik...cahaya xnk org yg cahaya ske bnci atau xske chya...kdang2 lebih baik kita memendam perasaan kita drpda mmbri thu kpd sesiapa.....walapn cahaya xkuat untuk lpe kn sidia tp cahaya perlu lpekan dye...sbb cahaya thu cahaya xpadan lgsung dgn dye...

Walaupun cahaya perlu lpekn dye xsmstinya cahaya xske dye...chya ske dye sgt2...tp mgkn hnya dalam hyalan atau angan2 chya je...sbb chya xlyk untk sidia....cahaya hrp korg sme tlg doakan chya ye....cahaya xsgp nk lkukan ini sme..tp chya perlu lakukan sbb ni sme dmi kbhagiaan sme phk...tp xpe tgok kbhagiaan sidia sri jauh sdh ckp bermakna untk chya....sbb kbhagiaan sidia adlh sbahagian drpda kbhagiaan chya......





Assalamualaikum n slmt petang kpada sme pmbca blogger...dah nak dkat smgu cahay dok kat umh...itu mnandakan cuti akan hbs xlma lgi...kjp je kan msa berjln......cahaya rsa xnk blk je ipoh...chya xthu cm ne nk mghdp muka sidia..korong thu x cra cm ne chya nk hdapi sme ni....chya xthu nk hdpi cm ne dh...buntu sgt skrg ni...dah la cti pun nk hbs dh...

Walaupun ada lg smggu lbh dok sni tp msa tu brjln cpt sgt...xsmpt nak fkr idea...huhuhuhutp yang cahaya thu skrg ni cahaya xblh lpe kn dye...omg omg omg....klu smpai nk blk pun xleh nk lpekan cm ne...mati la....itu xkn terjdi...sbb cahaya xleh ske kn dye...n perlu jauhkn dri dari dye..sbb dye bkn jdoh yg sesuai untuk dye....cahaya kne lpe kn dye sblm chya dpt thu yg dye xske chya...sbb chya xsgp nk dgr sme tu n chya xsggp klu chya dgr dye ske org lain...

Cahaya xkuat untuk tmpuhinya...jadi korg ada ap2 idea untuk disumbg kn...ples......sejjurnya mmg chya xleh nk lpekn dye sbnrnya...tp chya perlu buat sme ni...untuk kbhgiaan sidia...sbb sidia xske perkra yg merimaskan dye...jdi chya perlu wt sme ni....hope sblm chya blk ipoh cahaya akn dpt idea untuk jauhkan dari sidia....i hope i hope i hope.........

Tuesday, 11 June 2013


Assalamualaiku kepada pembaca blogger yg dihormati....pada malam ni cahaya menulis blog ni dalam keadaan yang  happy sgt2...xtrhingga hppynya...rsa nak trbang keawang-awangan...nak thu knp x...sebb orang yang cahaya suka n rsa berslh kt dye tlh maafkn chya...hppynya,hppynya,happynya..hanya allah swt shja yg thu kgmbiraan chya wktu skrg ni...happynya....

Cahaya harap kebahagian ni xsmpai sni shja...smga akn dtg kbhgiaan pda esok hri n hari strsnya...korang tlg doakn cahaya ye....doa korg sme amat dihargai sngat2...chya harap hbgn sme ni terjdi ada hkmah...n chya hrp sme ni trjdi untuk kbhagiaan chya...i hope i hope i hope........
 t
Mulai skrg chya xrsa berslh lgi dgn sidia...sbb dye dh maafkan chya...yaaaa...walaupun kitaorg bkn kwn atau xad hbgn ap2....tp hti ini msh mmberontk untk sbr mnggu sidia...tp chya xthu la smpai ble kne tgu...sbrkn sprh dri imn...jdi chya kne sbr la...huhuhuhu...sdh la...lmanya nk tgu....korng tlg doakan chya ye...smga chya tbh mnggu untuk mndgr bhwasanya sidia pun ske dgn chya ye...

ok lah sampai sni je yang dpt chya kgsikan...jgn lpe doakan ye...trma ksh krna sdi mmbca luahan hati yang xsebrpe ni n trma ksh jgk klu korg doakan..heheheh ^_^.....k bye...slmt mlm semua........

Assalamualikum,

             Hai sume....skrg ni jam menunjuk kn pkul 9.40 mlm....cahaya nak crte pasal pg tdi cayaha pergi taiping ikut father cahaya pergi servis kereta....tgu servis krte punya la lma...mngantok cahaya dibuatnya...nasib la kat tmpat servis kereta tu ada tv...yang xleh bla tu ada tv pun cahaya leh lena...hehehehehe...ngntok sgt...tu la tdo lmbt lg...huhuhuhuhu.....ap la nak jadi...nsb la org xada..mmg dh xleh thn mata....ada la 2 jm lbh tgu krte servis...dalam msa cahaya tgu krte tgh servis ada la sorg pmpuan dgn adk dye...yang chya skit hti tu bkn ap...adk dye xhbs pndg2...dh knp xthu la...mslh btl...tgok mcm xpnh tgok org plk...cahaya ingat ada yg xkne dgn chya,chya pun tgok dri sndri rsa nya ok je...xtahu la knp dye xhbs pndg...

           Whatever la bdk tu chya mls nk fkr psl dye...pstu elok plk krte dh siap jdi chya xpyh la tgu lma2 kt stu...dah siap servis krte ayah bwk p supermarket kat taiping jgk la....byang kn prking satu tmpt pstu pusing pekan taiping omg pnt gle...nsb la chya xpkai kst tumit kalu x blh terseliuh kaki dibuatnya...tp tdi chya xleh la nk merungut sbb chya yg nk ikut..tp xthu plk leh jdi cm ni....sbr je la....hurt me the most is that I have to go back to the car because my dad wanted to take this phne ... travel've missed far to turn back but to go cart ... erghhhhhhh wide-open right ... but not what I have to wait because I am a go ... huhuhu...pas dh pnt psing pekan taiping p the store....tp pnt naik je...ayah chya xbli ap2 pun....sdh...huhuhuhu

           I have to be patient with all this....because cahaya yg beria2 nk ikut jdi redo je la...ingat hbs p the stre blk rupanya p the store kemunting plk...adui....sbr je la.....tp xpe la...bkn sng nk dpt jalan2 kn2..jdi kta blh lps kn pluang ini....p the store kmntg cri bnda lain tp finally beli bnda lain...bnda yg xsptunya dibeli...hehehheeh...sme tu chya la...dh pnt jln jdi mri kita bli mknn..huhuhuhu...pstu bru blk...nsb la lps je msk krte hjn trs lebat...tu adalah hujan rhmat...ada sbb allah trun kn hjn wktu tu...hehehehe...ap2 pun trma ksh allah swt...skurg nya hambamu ini tidak kne hjn...yla tkt dmm je...tp klu nk kne hjn kne jgk...huhuhuhu...pstu dlm prjlnn hjn pun rede....yg pntg alhamdulillah sbb slmt pergi n blik....
      Assalamualikum,

      Hari ni aku nak cerita pasal kwn aku ni...yang dekat sblh ni kwn baik aku...baik sangat n paling rapat...bak kta kaunselr kolj kmi yg kmi ni xleh dipisah kn klu dipash kn akn kiamat...hahahahh... itu hnya persamaan situasi shja...xad kne mgne dgn yg hdp atau mti...huhuhu....kwn aku ni sme sek dgn aku dri sek rndh lg...kita org xla rpt sgt...tp sjk umh dkt2 kita org jdi rpat....mmndgkn kptsn spm kita org hampir sma...tp xsma pun hahahhahaha...dye pndai skit dri aku...aku ni tgh2....hehehehehe...jdi kmi mmbuat kptsn untuk smbg bljr di tmpat yg sma..iaitu TAJ  INTERNATIONAL COLLEGE...         
   
    

                   Dekat sini ber mulalah kehdupan kita org sbgai mahasiswa...kejp je kn msa berlalu...tp xsmdah tu melupakan kngn yg lalu... huhuhu... sme perkra aku akn crte kt kwn baik aku...termask dgn org yg aku mnt.....sbnrnya aku nk crte pasal gmbr ni...nk thu x gmbr ni kita org tgkap kt mne....sbnrnya gmbr ni kta org tgkap kat KUALA LUMPUR dkt muzium...kita org jdi pengiring bdk musabaqah...yg plg aku smgat nk p adalh org yang aku ske tu msuk musabaqah...aku pun sbnrnya xsngka dye yg msk...wktu tgu bas aku trkjt gle nmpk dye...aku pun xthu la knp ble aku nmpk dye aku jdi smgat...hahahaha...mslh btl dgn aku ni....alangkah bhagia nya skiranya aku dpat ckp dgn dye...tp mlgnya aku xdpt nk ckp dye dye...aku tkt+malu...mgkn aku ptt pndmkn je ap yg aku rsa.. drpd dye thu aku ske dye n dye akn bnci dye..oh no...tu xkn trjdi....aku xkn ambk risiko untk itu..no no no...

     Apa la aku merepek ni...smbg blk crte kwn aku ni...dye ni banyak simpan rahsia aku..tapi kita org sbnrnya bertiga..tp memandgkn kwn kita org lg sorg tu lg pndai dri kita org jdi dye skrg brda di matrik kat penang...itu adlh klbhn kwn kita org yg sorg tu...tp dgn dye tu kita org kurg rapt...sbb dye lbh ske mmbuat krjenya sndri..hehehehe...tp dye ttp kwn baik kita org....lama dh xjmpa dye...mklum la dye bru nk smbg bljr..kita org dh cuti sem...tp xpe...kita org akn sntiasa doakan untuk dirimu wahai teman...chayoik3x..........itu je crte yg dpt aku kgsikan untk msa ini...

Monday, 10 June 2013

SEDIH +RASA SERBESALAH....

     Assalamualaikum,

     Hari ni hari yang ke5 aku ada kat kuala kangsar........aku ingat dok sni dpt lpe kn dye...tp rupanya lg tmbh ingat n fikir pasal dye...skrg ni aku rsa serbe slh plk dgn dye....I love him but I'm ashamed to tell her story ... and I just close my best friend ... but why only other person pouring may know all this ..... if je doting keep it a secret but I do not moan kalu dah go near the story that I'm extreme like that ...

      What is the real motive of this boy I wanted to unravel the secret huh .. I xpernah Gangu her life ... even once ... I do not moan if he wanted to help, but this is not the way ...ini sume buat sidia mrh n xske kat aku...dan skrg ni aku rsa berslh sgt atas sme yg trjdi...klu aku thu dri mla cm ni...lbh baik aku pendam daripada bg thu spe2..ini sme mendatangkan beban je....

        
       I hope he keeps not resent me and will accept me ... he keeps an important crossbar feel what I feel now this .... I hope I hope I hope ....... surroundings • All please pray for me so hopefully I love the people who will feel what I feel for him ....dan yang paling penting dia maafkan aku...

       Sabar sabar....bukak je sem nnti aku akan psti kan yang dye akan maafkan aku..yang plg pntg aku akan tebalkan muka aku because aku malu sgt2 dgn dye....i hope dye xkan bnci aku..dan aku xkan buat dye smpai bnci aku...no no no..........itu sme xblh jdi...aku xkan buat orang yang aku ske bnci aku...no no no...I hope my plan will be to not make him hate me closer ....




Sunday, 9 June 2013

Ingatan Bersama




Assalamualikum,

      Ini adalah peringatan bersama,wanita perlulah membaca dan memahami setiap apa yang di perkatakan diatas...ini adalah satu peringat bersma..... :)
     
  Assalamualaikum,

      Rindu sangat waktu ni...wktu ni aku msh lgi sek..tingkatan 5...ni adalah lawatan pertama ku...dari sek...rndh smpai sek men...xpnh pun p lwatan...bkn sek xanjurkan.tp mak n ayah aku yg xbg...yla aku ni je ank perempuan dye org..msti la risaukan...hehehe aku ni ckp mcm mak aku kongkong aku plk...adui...xada la...sbnrnya aku rsa mcm ada org ambk brt pasal aku je...untung btl jadi anak sulung n anak perempuan ni...hehehe

       Eh...ap aku merepek ni..aku nk crte pasal bnda lain sbnrnya...adui...mslh btl...lain nk ckp lain plk p crte...hehehe...wktu ni la plg best skli...yang kat gmbr ni adalh kwn aku+classmate aku...dye lah classmate aku yang terbaik..hehehe.tp bnyk sgt priversi...ap nk jdi enth la...aku ingat dh hbs sek hbs dh privesi nya..rpanya lg tmbh ada la...



        Skrg ni aku leh jmpa dye wktu aku cuti sem je...klu x xleh la nk jmpa...nsb ad fb yg memudh kn aku untuk berckp dgn dye...klu x tgu je cti sem..nk call kne jmt krdt...hehehe...bkn kdkt tp jimat...bnyk bnda nk gna duit....wahai kwn hrap kmu brde dlm keadaan sht...aku sntisa mndoakan kebahagian mu...




Saturday, 8 June 2013

       
    Assalamualikum dan selamat pagi sume....hari ni adalah hari yg ke 4 aku berada kat umah....setakat ni ap yg aku rancg untuk dok kt umh bgun lwt sme berjalan dgn lacar...hahahahah...tp satu perancang yang aku rancang dri awal masih lagi xberjalan...iaitu lupekn someone yg perlu aku lpe kn....mengikut perancangan aku aku nk lpe kn dye....tp sblknya plk....aku cuba untuk lpe kn dye....tp xblh....malh aku makin merinduinya plk...aku dh xthu nk wt ap lg...buntu2...adakah patut aku unutk tdk lpe knnya...tp mslhnya aku tak thu sama ada dye ske aku ke tak.tp seriesly aku mmg rndu kn dye....patut ke aku trs mngingati org yg xtntu jdi hak aku dan tak tntu ske kn aku....
    
           Adakah dye merindui aku mcm aku merindui drinya....ataupun dye dh bnci aku sbb ap yg dh terjdi sblm ni...tp aku xada niat pun nk tpu dye...lagi stu aku xpnh mntk pun bdk S tu untuk ckp ap2 kt dye....klu btl slh aku knp dye xtgur...ssh sgt ke nk ckp yg dye xske cra aku...bnda xssh pun...pstu ckp kt org lain plk psl aku...adl ke cm tu...aku xpnh pun nk bruk kn kmu kt spe2 k.....aku pun xthu knp aku ske sngat kt kmu dn knp kmu perlu mncul dlm hdp aku...aku rsa xpntg pun..adakah ini stu ujian ataupun dye adalh jodoh ku...aku perlu kn jwpn untuk ini...

            Aku dh tak snggp untuk mnggung sme ni...aku ni mmg ske tepuk sblh tngan...apa la nsb ni....aku mncintai org yg xprnh mncintai aku...tp slh ke aku menyukainya...setiap mnusia dilumrah kn perasaan...slh ke...tp aku mlu nk ckp kt dye....aku xsnggp nk lalui sme ni..."ya allah tabah kn lah hati ini untuk menungunya...dirikuku akn tgu dirinya smpai bila2...tp sekiranya dye bkn hak milik ku...jauhknlah ia dri hatiku..."aku harap pilihan aku untuk mnggu dirinya untuk menerima ku xslh....aku perlu tbh untuk menerima kemungkinan yg akn berlaku.....






Friday, 7 June 2013

  

  Hari pertama smpai kolej aku jmpa stu bdk ni nma dye mula dgn huruf S...mula2 aku knl ingat kn dye baik..dye crita yang su tu xske dye...su tu ske kwn dgn bdk cntik2 je...xmcm dye...rupanya sblknya..aku ni pun stu p cye ckp dye wt ap...adui...nyesal btl...aku dh wt baik dgn dye dye tikam blkg aku plk..ada ke dye bg thu bdak yg aku ske tu...yg aku ske dye...gler ke...dye nk wt bdak tu bnci aku ke...aku dh hbs sbr la dgn dye...dan skrg kptsan aku dh mukhtamat....aku xkn ckp ap2 lg dpn dye...never and never...klu blh aku akn jauh kann dri dgn bdk S tu....lg lama aku bg mka lg bnyak la dye pijk kpla aku....no...no..no...xkn...itu xkn terjadi untuk kali kedua....ckup skli aku dh kene...lps ni aku xkn ckp dgn bdk S lg...wat skit hati ..ingat dye wt cm tu blh bhagiakan hdp aku ke...xada mknanya...lg melingkup kan aku ada la...aku hrmt kmu slma ni...tp ini ke yg kmu bg kat aku....kmu tikam blkg aku...ap jns kwn cm kmu ni...aku mnysl dpt kwn cm kmu..........

Thursday, 6 June 2013

      Pada mula aku sampai kat kolej tu aku nmpk seorg mamat ni..hati aku trpaut kat dye...cair kot..wktu tu,wktu tgh orentasi....aku rsa bhagia ble dye ad..stu hari..aku akk stu rmh dgn aku bwk blk snarai nma,ada plk nma dye...siap dgn no phne lg tu...aku curi2 la ambk...aku kcau dye...dye mrh la pda mlanya...ye slh aku..aku thu...pstu aku xgangu dye dh..smpai la stu hari aku jmpa dye pnya fcebook...aku add la..mla2 dye xapp pun...kwn dye sruh bru dye app...ble aku tnya dye kta x..dye yg nk app sndri..mcm la aku ni xthu...perlu ke dye tpu aku cm tu..aku tnya dye ble perlu je..mne la aku thu dye xske..yg kwn aku sorg ni xhbs2 chat dgn dye...tnya mcm2..dye xske...ktanya rimas...aku pun xphm..bru2 ni dye dh blok plk aku...kwn aku yg lg sorg yg xthu ap2 pun kne blok..xphm aku...klu dye xske..ckp la...xpyh nk wt cm tu...mcm2... skrg ni aku pun xthu..wlaupun aku thu dye xske aku..tp aku style rndu dye..aku nk thu dye sht ke x...tp cm ne dye dh blok aku..sdh sgt....ap la yg patut aku buat..dh la cuti sem xdpt jmpa dye...klu x leh la nmpak dye kt kolej...walaupun hanya dr jauh..tu je yg aku mmpu...tgok dr jauh..ap la nsb..bertepuk sblh tgn...tp knp la tiap kli aku nk lpekn dye je..aku akn nmpk dye,xpun kwn aku sbt2 nma dye...adakah dye jodoh ku????aku xpsti itu..tp aku nk kpstian... hati aku hanya ad dye..wlapn xknl lma...tp mcm aku dh knl lma dgn dye....buntu2..ap aku nk wt skrg ni....aku btl2 rndu dye...

        ni sme xadil untuk aku,aku xad niat pun nk tpu dye...im sory about that....give me 2nd chance untuk brbh...hati aku cma ad kmu.....aku xsgp untuk lakukan untuk lpe awk....