Sunday, 9 June 2013

     
  Assalamualaikum,

      Rindu sangat waktu ni...wktu ni aku msh lgi sek..tingkatan 5...ni adalah lawatan pertama ku...dari sek...rndh smpai sek men...xpnh pun p lwatan...bkn sek xanjurkan.tp mak n ayah aku yg xbg...yla aku ni je ank perempuan dye org..msti la risaukan...hehehe aku ni ckp mcm mak aku kongkong aku plk...adui...xada la...sbnrnya aku rsa mcm ada org ambk brt pasal aku je...untung btl jadi anak sulung n anak perempuan ni...hehehe

       Eh...ap aku merepek ni..aku nk crte pasal bnda lain sbnrnya...adui...mslh btl...lain nk ckp lain plk p crte...hehehe...wktu ni la plg best skli...yang kat gmbr ni adalh kwn aku+classmate aku...dye lah classmate aku yang terbaik..hehehe.tp bnyk sgt priversi...ap nk jdi enth la...aku ingat dh hbs sek hbs dh privesi nya..rpanya lg tmbh ada la...



        Skrg ni aku leh jmpa dye wktu aku cuti sem je...klu x xleh la nk jmpa...nsb ad fb yg memudh kn aku untuk berckp dgn dye...klu x tgu je cti sem..nk call kne jmt krdt...hehehe...bkn kdkt tp jimat...bnyk bnda nk gna duit....wahai kwn hrap kmu brde dlm keadaan sht...aku sntisa mndoakan kebahagian mu...




No comments:

Post a Comment