Tuesday, 11 June 2013

      Assalamualikum,

      Hari ni aku nak cerita pasal kwn aku ni...yang dekat sblh ni kwn baik aku...baik sangat n paling rapat...bak kta kaunselr kolj kmi yg kmi ni xleh dipisah kn klu dipash kn akn kiamat...hahahahh... itu hnya persamaan situasi shja...xad kne mgne dgn yg hdp atau mti...huhuhu....kwn aku ni sme sek dgn aku dri sek rndh lg...kita org xla rpt sgt...tp sjk umh dkt2 kita org jdi rpat....mmndgkn kptsn spm kita org hampir sma...tp xsma pun hahahhahaha...dye pndai skit dri aku...aku ni tgh2....hehehehehe...jdi kmi mmbuat kptsn untuk smbg bljr di tmpat yg sma..iaitu TAJ  INTERNATIONAL COLLEGE...         
   
    

                   Dekat sini ber mulalah kehdupan kita org sbgai mahasiswa...kejp je kn msa berlalu...tp xsmdah tu melupakan kngn yg lalu... huhuhu... sme perkra aku akn crte kt kwn baik aku...termask dgn org yg aku mnt.....sbnrnya aku nk crte pasal gmbr ni...nk thu x gmbr ni kita org tgkap kt mne....sbnrnya gmbr ni kta org tgkap kat KUALA LUMPUR dkt muzium...kita org jdi pengiring bdk musabaqah...yg plg aku smgat nk p adalh org yang aku ske tu msuk musabaqah...aku pun sbnrnya xsngka dye yg msk...wktu tgu bas aku trkjt gle nmpk dye...aku pun xthu la knp ble aku nmpk dye aku jdi smgat...hahahaha...mslh btl dgn aku ni....alangkah bhagia nya skiranya aku dpat ckp dgn dye...tp mlgnya aku xdpt nk ckp dye dye...aku tkt+malu...mgkn aku ptt pndmkn je ap yg aku rsa.. drpd dye thu aku ske dye n dye akn bnci dye..oh no...tu xkn trjdi....aku xkn ambk risiko untk itu..no no no...

     Apa la aku merepek ni...smbg blk crte kwn aku ni...dye ni banyak simpan rahsia aku..tapi kita org sbnrnya bertiga..tp memandgkn kwn kita org lg sorg tu lg pndai dri kita org jdi dye skrg brda di matrik kat penang...itu adlh klbhn kwn kita org yg sorg tu...tp dgn dye tu kita org kurg rapt...sbb dye lbh ske mmbuat krjenya sndri..hehehehe...tp dye ttp kwn baik kita org....lama dh xjmpa dye...mklum la dye bru nk smbg bljr..kita org dh cuti sem...tp xpe...kita org akn sntiasa doakan untuk dirimu wahai teman...chayoik3x..........itu je crte yg dpt aku kgsikan untk msa ini...

No comments:

Post a Comment